בעידן התעשייה הנוכחי, המתמקד בחיפוש אחר יעילות וחדשנות קבועה, כאשר שטחי הייצור הולכים ומצטמצמים ועלות השטח גבוהה, מערכת משטוח בעזרת קובוט עולה כפתרון מוביל.

גישה זו, שמשלבת את הגמישות האנושית עם הדיוק המכני של הקובוטים, פותחת אפשרויות חדשות עבור החברות המחפשות לייעל את תהליכי הייצור שלהן.

דרך מאמר זה, אנו חוקרים את מפתחי ההצלחה במערכת משטוח קובוטיות, תחום שבו הסינרגיה בין האדם והמכונה מתקיימת לחלוטין.

 

בחירת הקובוט המתאים קריטית: יש למצוא איזון מושלם בין היכולות הטכניות של הרובוט לבין הצרכים הספציפיים של העסק. זהו דורש הבנה מעמיקה לא רק של המאפיינים הטכניים של הרובוטים הזמינים בשוק, אלא גם של טבע העבודה בתוך העסק. בשיתוף פעולה עם מומחים כמו אדאל פרויקטים ו- Doosan Robotics, חברות יכולות לנווט במרחב המורכב הזה כדי לזהות את הקובוט שמתאים ביותר למטרותיהן הייחודיות.

בחירת הקובוט הנכון היא רק ההתחלה. חשוב לפתח פתרון משטוח שמשתלב באופן הרמוני בסביבת הייצור הקיימת. זה כולל לקחת בחשבון לא רק את הנושאים הטכניים, אלא גם את הסידור המרחבי, את דפוסי הטעינה של המשטח, ובראש ובראשונה את בטיחות המפעילים. בהמשך, נסקור בפרט כל אחד ונדגים כיצד הם ליצור מערכת משטוח קובוטית יעילה ובטוחה.

20240211092342.408.png

 

בחירת הקובוט המתאים

אפיון קובוט משטוח דורש הבנה ברורה של צרכי העסק שלך. החלטה זו אינה מוגבלת לבחירת דגם; אלא משלימה ליכולות המשטוח, טווח ודרישות ספציפיות של התפלגות הייצור. אצל אדאל פרויקטים, שיתוף פעולתנו עם Doosan Robotics מאפשר לנו לספק סדרת רחבה של קובוטים, כל אחד עם מאפיינים ייחודיים המתאימים לכל סוגי התעשיה.

 טווח (ממ)  עומס (ק"ג) דגם   סדרה
 900  6  M0609  M
 1700  6  0617  M
 1300  10  M1013  M
900  15  M1509  M
 1700  20  H2017  H
 1500  25  H2515  H
 900  5  A0509  A
 1200  9  A0912  A

 

כל דגם בסדרתנו נועד למגוון רחב של יישומים תעשייתיים.

לדוגמה, ה-M0609, עם עומס של 6 ק"ג וטווח של 900 מ"מ, הדגם אידיאלי למשימות פלטות קלות יותר ולמקומות צפופים. לעומת זאת, דגם H2515 מתאים למשקלים כבדים יותר, עם עומס מקסימלי 25 ק"ג וטווח של 1500 מ"מ, ולכן הדגם הזה אידיאלי ליישומים הדורשים גם עוצמה וגם דיוק.

בחירת הקובוט המתאים תלויה באופן משמעותי בניתוח השרשרת של הייצור שלך. הגורמים לשקול כוללים את תדירות המשטוח, את המגוון של המוצרים שיש למשטח, ואת השטח הזמין באולם הייצור. לדוגמה, לפעולות משטוח מהירות עם מוצרים בממדים שונים, קובוט כמו ה-M1013 עם טווח אמצעי ועומס של 10 ק"ג עשוי להיות הבחירה האופטימלית.

התמקדות על פתרונות

הטמעת פתרון משטוח קובוטית יעיל לא מסתיימת רק ברכישה פיזית של רובוט, אלא מחייבת גישה שמתחשבת בכל רכיב של קו הייצור שלך. בחברת אדאל פרויקטים, אנו מחזיקים בגישה מותאמת אישית כדי לוודא שפתרון המשטוח שלך אינו רק ביצועי, אלא גם מתאים באופן מושלם לסביבת העבודה שלך.

אנליזה ותכנון אישי

השלב הראשון בבניית הפתרון, הוא אנליזה מפורטת של תהליך הייצור שלך. מומחי החברה שלנו מעריכים את צרכייך הספציפיים, חוקרים את סידור המרחב שלך ולוקחים בחשבון את טבע המוצרים שלך. האנליזה הזו מאפשרת לתכנן פתרון המשתלב באופן טבעי בשרשרת הייצור, אשר מאוזנת עם המקום והמשאבים.

אינטגרציה וגמישות

אינטגרציה של קובוט בשרשרת הייצור הקיימת היא אתגר עיקרי. הגישה שלנו מאפשרת לוודא אינטגרציה חלקה, למזער את ההפרעות בזרם העבודה הקיים. אנו מתכננים פתרונות שמספקים גמישות גבוהה, מאפשרים לקובוטים להתאים למגוון משימות וקונפיגורציות. הגמישות הזו חיונית כדי לענות על דרישות שינוי של הייצור.

 

20240211092342.314.png

(דוגמא למערכת משטוח ניידת)

הכשרה ותמיכה

הצלחת הטמעת פתרון משטוח בעזרת קובוט אינה נגמרת בהתקנת הקובוט. אנו מספקים הכשרה מלאה למפעילים כדי לוודא שהם יכולים להשיג את המרב מיכולות הקובוט. בנוסף, התמיכה הרציפה שלנו מבטיחה שכל בעיה או צורך להתאמה יתקבל במהירות, מבטיחה כי הביצועים יהיו אופטימליים וישימים.

ניטור ושיפור

לאחר הטמעת הפתרון, אנו ממשיכים לעקוב אחרי ביצועי הפתרון משטוח ומבצעים התאמות ושיפורים, מבטיחים שהפתרון שלך יישאר בחזית היעדים והחדשנות.

לסיכום

המפתח להצלחה במשטוח בעזרת קובוט מתאפשר בגישה רחבה שמשלבת בחירה בקובוט הנכון, בבניית פתרון משטוח תואם, בתכנון מפורט , בפיתוח גמיש של דפוסי משטוח, בבחירת עומס כולל מקדם ביטחון. השותפות שלנו עם Doosan Robotics והעמידה שלנו בתקנות מדגישה את מחויבותנו לספק פתרונות למשטוח קובוט מהמתקדמים, הבטוחים והיעילים ביותר.

העתיד של משטוח קובוטי הוא מבטיח. עם התקדמות הטכנולוגיה הקובוטית המתמשכת, אנו מצפים להתקדמות משמעותיות ביכולות האוטומציה, בלמידה, ובאינטגרציה המערכתית. התקדמות זו תפתח אפשרויות חדשות להגברת היעילות, להפחתת ההוצאות, ולשיפור הביטחון בסביבות הייצור התעשייתי.

משטוח בעזרת קובוט אינה רק מגמה; זו התפתחות בדרך בה אנו מתכננים ומבצעים תהליכי ייצור תעשייתיים. על ידי היותנו מובילים בטכנולוגיה זו, חברות יכולות לשפר לא רק את התהליכים הנוכחיים שלהן, אלא גם להימצא בעמדה אסטרטגית לאתגרים ולהזדמנויות של מחר.

20240112223444.898.jpg